W trosce o bezpieczeństwo Twoich środków i transakcji finansowych informujemy, że ani my, ani Bank Zrzeszający BPS, ani żadna firma informatyczna współpracująca z nami:

  • NIE kontaktuje się telefonicznie z klientami z prośbą o przekazanie danych logowania do bankowości elektronicznej oraz danych kart płatniczych (nr karty i nr CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. skanu dokumentu tożsamości, numeru PESEL/NIP, czy też danych potrzebnych do rejestracji na szczepienie),
  • NIE kontaktuje się telefonicznie z klientami z prośbą o instalację dodatkowych aplikacji ze sklepów Google Play/AppStore (np. AnyDesk Remote Control, TeamViewer do zdalnej pomocy, TeamViewer QuickSupport),
  • NIE wysyła wiadomości SMS, w których znajdują się linki do podejrzanych stron,
  • NIE wysyła wiadomości e-mail z linkiem do pobrania oprogramowania (Anydesk/TeamViewer) lub z informacją o wyłączeniu dostępu do konta i zastrzeżeniu karty.

ZACHOWAJ szczególną uwagę, nie ulegaj presji czasu, nie daj się zwieść fałszywym pracownikom. PAMIĘTAJ, od Twojej czujności zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc pod numer 32 267 20 24.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.